23 Ekim 2013 Çarşamba

Hangi Kitabın Kapağını Açsak ?

   Uzun zamandır yazamıyorum maalesef çok meşguldüm.Okulu bıraktım ve kursa başladım ve tekrardan sınava hazırlanıyorum neyse efenim özrümü böylece yapayım ve konumuza gelelim arkadaşım Marcel ile blog için bir sürü plan yaptık ama bir türlü gerçekleştiremiyoruz ve bende nereye kadar böyle devam edecek deyip uykumdan feragat edip hemen giriştim planlarımızı uygulamaya, ilk planımız en sevdiğimiz kitaplar,filmler,diziler ve animeleri yazmaktı ben hepsini bir yazı da değilde ayrı ayrı yazmayı düşünüyorum.Bu aralar çok kitaba daldığım için en sevdiğim kitapları ele almayı düşündüm.

   Bu aralar Ateş serisini okuyorum ve tek kelimeyle harika bir kitap en sevdiklerim arasına girmeyi başaran bir kitap.



Konusu: MacKayla adında ki kahramanımızın ablasının cinayete kurban gitmesi ve polislerin bu cinayeti aydınlatamaması üzerine İrlanda' ya Dublin'e gitmesiyle başlıyor.Ablasını öldürenleri bulmaya çalışırken kendisinin bir sidhe kahini olduğunu öğreniyor.Bir de ablasın ölmeden önce Sinsar Dubh isimli kitabı bulmasını gerektiğini söyleyen bir not bırakıyor.Yalnız kitabı arayan bir tek Mac değildir.Bir çok kötü adamlar da Mac 'le beraber aramaktadır.

Mac kitabı ararken Jericho Barrons adında biriyle tanışır Mac'e yardım eder fakat gerçek anlamda mı yoksa çıkarları doğrultusunda mı yardım ediyor ? bunu öğrenmek için size bırakıyorum.
Yalnız size küçük bir uyarıda bulunmak zorundayım kitaba başlayan bir daha içinden çıkamıyor benden söylemesi :)

serinin geri kalanı da böyle devam ediyor...



kitabın 4 serisi yayınlandı 3 kitabı Epsilon yayınlarından çıktı ilk başlarda pek ilgi görmeyen kitap git gide yayılarak ünlendi ve sonra Artemis tarafından yayınlanmaya başladı.Kitabın konu yelpazesi baya bir geniş fantastik,aksiyon, gerilim,tutku ve daha bir sürü konuyu ele alan bir kitap kısaca daha ne bekliyorsun koş kitapçıya neler kaçırdığını öğrenmen gerek !

İkinci en sevdiğim kitap "Kız kardeşler arasında" oldu.Aile,dostluk ve sevgi gibi bağları çok güzel anlatan bir yazar tarafından kaleme alınmıştır.Kristin Hannah tarafından yazılan kitap; iki kız kardeş arasında geçen hüzün,mutluluk,pişmanlık ve sevinçleri anlatan harika bir romandır.Zamanla sadece önemli günlerde konuşan yüz yüze gelmeye kaçınan kardeşler   Meghann, kardeşi Claire'ın bir anda aşık olup evlenme kararı alması üzerine kardeşinin hata yapmasını engellemek için evlilikten vazgeçirmeye çalışmaktadır. İşte tüm olaylarda bundan sonra başlıyor... 


bunlar son zamanlarda okuduğum en favorim kitaplar listesine girenlerdir..

Not: Ben ve Marcel'ı temsilen iki resim çiziyorum karikatür tarzında çok yakında onları da yükleyeceğim :)


                                                                                                    MİA..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder