5 Ağustos 2013 Pazartesi

Kimchi Yummy *__*


   Blog 'da her şey var dedik yemek olmaz mı özellikle yemeğe düşkün biriysek :) Ben kore yemeklerine baya düşkün biriyimdir en çok da yemekleri acılı olduğu için neyse efenim geçenlerde canım nasıl ama nasıl kimchi çekti anlatamam.. bende kimchi tarifine bakayım dedim çok zahmetli geldi üşendim tam vazgeçiyordum ki  bu blogda gördüm ve özellikle sizde benim gibi salataya düşkünseniz bunu seveceğinizin garantisini verebilirim..malzemelerde uygun ve hemde zahmetsiz  artık tarifin detayları orada var sadece kırmızı biber sevmediğim için onun yerine yaşil biber koydum tek farklı yaptığım bu onun dışında her şey aynı oldu bu arada tarif için bez cadıları'na teşekkür ediyorum cidden beni büyük zahmetten kurtardılar :) neyse kesin denemenizi tavsiye ediyorum sizde benim gibi değişik tatlara açıksanız bi tadın derim :)

o zaman şimdiden afiyet olsun :)


buda benim yaptığım kimchi ^_^ 

                                                                                                                         mia..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder