2 Temmuz 2013 Salı

Açılış Konuşması Mia..

                                        
     Merhaba ben mia albino olmaya yakın kıl payı kurtulan kişi.Ankara Üniversitesin'de okumaya çalışıyorum tez zamanda bırakmam temennisiyle tabi ki Moda Tasarımı Bölümü'ne geçiş yapana kadar.. Moda tutkunu olan birisi değilim sadece ben çizmeye hayalimdeki tasarımı kağıda oradan da silkip canlandırmaya niyetli olan kişiyim.Buradan da anlaşılacağı üzere modanın dilinden konuşacağım^__^ Ama gel görelim ki benim dilimi sadece moda tutamaz her alanda elimden geldiğince çenemi düşürene kadar konuşmayı düşünüyorum..TVXQ ve BigBang karşımı bir fanım yani tercümesi KPOP hayranıyımdır.Ayrıca siyah rengin asilliğinde boğulurum.Baktım da beni benden iyi tanıdınız bu kadar yeter benden biraz da Marcel'a gelelim..

   Marcel liseden arkadaşımdır kafalarımız bildiğin kopyala yapıştır misali desem her şeyin özeti olur :) Marcel'da moda dışında ne varsa yazmayı düşünüyor hiç ilgi alanı değildir ama olacakkk bir gün herkes modayı sevecekkkk :) kısacası altaki resimde de göreceğiniz üzere size bu ütopyoda navigasyon görevi göreceğiz.. böylece marcel ve mia'nın hikayesi başlamış olur...


                                                                                                               MİA..

                                                                                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder