2 Temmuz 2013 Salı

BAŞLANGIÇ OLARAK...

Ben marcel önce blog açma hikayemiz: sevgili arkadaşım mia ve benim
-blog açalım mı beraber ?
-olur

Şeklindeki kısa ve öz diyalogumuzun ardından (teklif den mia dır) iki dakika içinde karar verip başladık ve işte ta daa buradayız. Zaten burada hakkımızdaki her şeyi ve her şey hakkındaki bizi anlatacağız zamanla.kısa  özet geçeyim madem tersten gittik devam edelim öyle mia ve ben nerden tanışıyoruz ? okuldan efendim liseden lise son sınıfın son demlerinde keşfettik birbirimizi. Normal insanlar ‘bak tatlım mutlaka görüşelim tamam mı aramazsan küserim’ şeklinde ayrılırken biz ‘bro ararım aramam belli olmaz özleyince görüşürüz bir ara’ tipinde ayrıldık kasmadan iddasız fakat öylemi oldu yooo asla ayrılmayız dediğimiz tipler yok şimdi. Bana gelelim ben psikoloji okuyan düşünmek dışında neredeyse hiçbir şeye yeteneği olmayan biriyim. Her şeyden biraz yapabilen tiplerdenim. Tek bildiğim standart dışı olduğum. Normalde bir arada durmayacak özellikle bünyemde bulunduruyorum. Tüm bunları anlatmak için bolca zamanım ve anlatacak çok şeyim var. Mia ile beraber farklı tellerden çalmaya başlıyoruz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder